KIEROWNIK DZIAŁU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

KIEROWNIK DZIAŁU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Dla naszego klienta Elmas Krzyżanowski sp. z o.o. z Radomia, firmy z 33 letnia tradycją – masarni posiadającej rozbudowaną sieć sklepów firmowych w Radomiu i regionie, w związku z planowanym dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracowników na stanowisko: Kierownik Działu Realizacji Zamówień

 

Zakres obowiązków:​

  • Organizuje i nadzoruje konfekcję wyrobów gotowych (mięs, wędlin) oraz artykułów spożywczych zgodnie z zamówieniami ze sklepów firmowych lub klientów

  • Zapewnia dostawę towarów z kompletem niezbędnej dokumentacji do sklepów firmowych, do klientów zewnętrznych.

  • Potwierdza odbiorcom dostępność towaru na godzinę awizacji przez nich proponowaną lub koryguje godziny odbioru.          

  • Potwierdza zamówienia dla punktów sprzedaży detalicznej.        

  • Kontaktuje się  w sprawie zmian konfiguracji wysyłki.     

  • Przygotowuje dokumenty prawidłowe pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym– faktury, faktury korygujące, WZ/PZ, CRM, raporty fiskalne, raporty z terminali płatniczych

  • Przygotowuje, kompletuje dokumentację z odbiorów i dostaw  

  • Kompletuje, przygotowuje i przekazuje dokumentację powiązaną z realizacją zamówień.

  • Gwarantuje przyjęcie dostawy komponentów i surowców do produkcji z kompletem niezbędnej dokumentacji od dostawcy.      

  • Współpracuje i wymienia informacje z pozostałymi działami współpracującymi i wspierającymi realizację zamówienia.

  • Planowanie, organizowanie i monitorowanie pracy podległego zespołu pracowników

  • Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w podległym obszarze

Oczekujemy:

  • wykształcenia min średniego, mile widziane ekonomiczne

  • umiejętności obsługi pakietu Office, głównie Outlook, Excel, Word

  • mile widziane doświadczenie w obsłudze programów handlowo-magazynowych

  • dobrej organizacji pracy, terminowości wykonywanych obowiązków, dynamiki w działaniu

  • umiejętności pracy w zespole, samodzielności, dokładności, dyspozycyjności

  • zaangażowania, komunikatywności, empatii

  • umiejętności interpersonalnych i negocjacyjnych

  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem

  • aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna lub gotowość do jej wyrobienia

  • gotowość do pracy przeciętnie 5 dni w tygodniu w systemie zmianowym 6-14, 14-22, 22-6

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się najstarszej masarni w Radomiu

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji, umiejętności oraz doświadczenia zawodowego

  • przyjazną atmosferę oraz dobre warunki pracy

  • niezbędne narzędzia pracy

  • pracę w oparciu o nowoczesne rozwiązania technologiczne

  • niezbędne wyposażenie na stanowisku pracy

  • możliwość awansu i rozwoju zawodowego

  • codzienne obiady na stołówce pracowniczej w czasie przerwy

  • ubezpieczenie grupowe na życie

ROJO SP. Z O.O. jest Polską agencją zatrudnienia założoną w 2014 roku, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 18909.

Miejsce pracy

ul. Malenicka 81
Radom

Dodatkowe wymagania

Specjalne wymagania:

Książeczka sanepidowska

Doświadczenie

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

Dodatkowe informacje

Czas pracy

Pełny etat / nie pełny etat.
Praca zmianowa

Wynagrodzenie

Do uzgodnienia

Typ umowy

Umowa o pracę

Aplikuj





    Przewiń na górę