KIEROWNIK DS. ROZWOJU SIECI SPRZEDAŻY DETALICZNEJ
Kierownik ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży Detalicznej
Dla naszego klienta ELMAS Krystyna Krzyżanowska z Radomia, firmy z 33 letnia tradycją – masarni posiadającej rozbudowaną sieć sklepów firmowych w Radomiu i regionie, w związku z planowanym dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracowników na stanowisko:
Kierownik ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży Detalicznej
Zakres obowiązków:
- kierowanie częścią firmowych sklepów detalicznych, delegowanie zadań podległym sprzedawcom
- kontrola grafiku godzin pracy
- sprzedaż detaliczna, reklamacje towaru (przyjęcia i wydania)
- koordynacja i nadzór nad procesem adaptacji nowych pracowników
- dbanie o motywację sprzedawców i odpowiednią atmosferą w pracy
- zapewnienie odpowiedniej jakości obsługi Klientów i wyglądu sklepu zgodnie ze standardami
- realizacja zamówień
- przygotowywanie raportów i analiz
- dbanie o właściwą ekspozycję towaru w sklepie
- dbanie o właściwe stany magazynowe (porządek, właściwe ilości towaru),
- ewidencja procesu kasowo-bankowego
- wykazywanie inicjatywy oraz kreatywności w powierzonych działaniach i obowiązkach
- dbanie o zgodność stanu magazynowego w programie sprzedażowym ze stanem faktycznym
- kontrola czystości i porządku magazynów i sklepów,
- godziny pracy: pełen etat według miesięcznego grafiku
- dyspozycyjność oraz terminowość realizacji powierzonych zadań
Oczekujemy:
- wysokie zdolności interpersonalne – komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- nastawienie na pełną realizację stawianych zadań
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność kierowania zespołem
- przedsiębiorczość i pasja w działaniu
- rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
- nastawienia na rozwój kompetencji sprzedażowych
- znajomość technik sprzedażowych.
- dobra znajomość pakietu MS Office
- znajomość branży spożywczej
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- ciekawą pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz doświadczenia zawodowego
- wdrożenie w obowiązki i niezbędne szkolenia na stanowisku pracy
- przyjazną atmosferę pracy i dobre warunki pracy
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
- samochód do celów służbowych
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- pomoc w znalezieniu mieszkania na preferencyjnych warunkach
ROJO SP. Z O.O. jest Polską agencją zatrudnienia założoną w 2014 roku, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 18909.
Miejsce pracy
ul. Malenicka 81
Radom
Dodatkowe wymagania
Specjalne wymagania:
Książeczka sanepidowska
Doświadczenie
Odpowiednie doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje
Czas pracy
Pełny Etat
Wynagrodzenie
Do uzgodnienia
Typ umowy
Umowa o pracę