Key Account Manager
– Eksport
(świeże mięso z kurczaka)

Opis

KPS Food Sp. z o.o. to nowoczesna, dynamicznie rozwijająca się firma z branży przetwórstwa drobiu. Specjalizujemy się w produkcji i eksporcie wysokiej jakości mięsa z kurczaka oraz produktów convenience. W związku z rozwojem sprzedaży mięsa świeżego na rynkach zagranicznych poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisko: Key Account Manager – Eksport (świeże mięso z kurczaka)

Zakres obowiązków:

  • aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na rynkach międzynarodowych i budowanie długofalowych relacji biznesowych
  • zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami i partnerami handlowymi
  • rozwijanie sprzedaży świeżego mięsa z kurczaka na rynkach eksportowych (UE i poza UE)
  • negocjowanie warunków handlowych i nadzór nad realizacją kontraktów
  • pozyskiwanie nowych kontraktów
  • realizacja założonych planów i wyników sprzedaży
  • monitorowanie rynku i inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji sprzedaży
  • ścisła współpraca z działem planowania, produkcji, logistyki i kontroli jakości, działem realizacji zamówień
  • kształtowanie i promowanie wizerunku firmy, reprezentowanie firmy na spotkaniach biznesowych, targach i konferencjach

Oczekujemy:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (technologia spożywcza)
  • minimum roczne doświadczenie w pracy w dziale jakości w zakładzie drobiarskim bądź ubojni drobiu
  • znajomość norm i systemów zarządzania jakością (BRC, HACCP, Animal Welfare)
  • minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B na rynkach eksportowych – preferowana branża spożywcza, mile widziane doświadczenie w handlu mięsem drobiowym
  • znajomość specyfiki rynku świeżego mięsa i wymogów eksportowych
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (codzienna praca z klientami w języku angielskim)
  • umiejętności negocjacyjne, sprzedażowe i budowania relacji
  • samodzielność, dynamika w działaniu i orientacja na wynik

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia od wyników)
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon
  • możliwość pracy hybrydowej
  • realny wpływ na rozwój sprzedaży i ekspansję zagraniczną firmy
  • przyjazne środowisko pracy i wsparcie doświadczonego zespołu

Benefity:

  • ubezpieczenie na życie;
  • zniżki na firmowe usługi / produkty;
  • parking dla pracowników;
  • kawa, herbata.

ROJO SP. Z O.O. jest Polską agencją zatrudnienia założoną w 2014 roku, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 18909.

Miejsce pracy

ul. Energetyków 49
Radom

Dodatkowe wymagania

Poszukujemy

Kobiet/Mężczyzn

Doświadczenie

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

Dodatkowe informacje

Wynagrodzenie

Do uzgodnienia

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę





    Przewiń na górę