SEKRETARKA / SEKRETARZ
SEKRETARKA / SEKRETARZ
Zakres obowiązków:
kompleksowa organizacja pracy Sekretariatu
dbanie o płynność obiegu dokumentów w firmie
obsługa połączeń telefonicznychobsługa poczty elektronicznej
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przekazywanie jej odpowiednim osobom w biurze
odbieranie i nadawanie przesyłek krajowych i zagranicznych
odbieranie i nadawanie korespondencji wewnętrznej pomiędzy działami/zakładami firmy
przyjmowanie gości i interesantów
przygotowywanie pomieszczeń, poczęstunku na wizyty gości, serwowanie poczęstunku dla gości, organizacja cateringu, rezerwacja hoteli dla gości
obsługa spotkań firmowych, organizacja zebrań
organizacja delegacji służbowych pracowników, spotkań służbowych oraz wyjazdów służbowych Pracowników
sporządzanie dokumentacji, prezentacji, raportów, opisywanie faktur
organizowanie zapatrzenia firmy w materiały biurowe, artykuły spożywcze, środki czystości
organizacja wyposażenia i utrzymania biura w należytym stanie
dbanie o czystość i porządek w biurze
obsługa urządzeń biurowych
zgłaszanie usterek urządzeń biurowych do właściwych osób, serwisów zewnętrznych
- egzekwowanie od Pracowników stosowania się do zasad obowiązujących w firmie
- dbanie o dobry wizerunek firmy w kontaktach osobistych, telefonicznych i mailowych
PRZED TOBĄ CIEKAWE WYZWANIA I SZANSE NA AWANSE!
Oferujemy:
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, w tym nauki języka angielskiego
- możliwość awansu w strukturach firmy
- benefity – ubezpieczenie grupowe na życie i zdrowie
- pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się organizacji
- przyjazną atmosferę, fajny zespół współpracowników
- bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym biurze
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- niezbędne narzędzia pracy
Oczekujemy:
- gotowości do podjęcia pracy „od zaraz” w godzinach: 7:00-15:00 / 8:00-16:00
- komunikatywności, otwartości na ludzi i wyzwania, optymizmu, umiejętności współpracy
- bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, inicjatywy i dynamiki w działaniu
- bardzo dobrej znajomości programów z pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B1 – weryfikacja w trakcie rozmowy rekrutacyjnej
- czynnego prawa jazdy kat. B
- wysokiej kultury osobistej
Benefity:
Ubezpieczenie na życie
Zniżki na firmowe usługi / produkty
Parking dla pracowników
ROJO SP. Z O.O. jest Polską agencją zatrudnienia założoną w 2014 roku, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 18909.
Miejsce pracy
ul. Energetyków 49
Radom
Dodatkowe wymagania
Poszukujemy
Kobiet/Mężczyzn
Doświadczenie
Odpowiednie doświadczenie zawodowe
Książeczka sanepidowska
Jest wymagana
Dodatkowe informacje
Wynagrodzenie
Do uzgodnienia
Czas pracy
Praca zmianowa
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę