KIEROWNIK DS. ROZWOJU SIECI SPRZEDAŻY DETALICZNEJ

Kierownik ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży Detalicznej

Dla naszego klienta ELMAS Krystyna Krzyżanowska z Radomia, firmy z 33 letnia tradycją – masarni posiadającej rozbudowaną sieć sklepów firmowych w Radomiu i regionie, w związku z planowanym dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracowników na stanowisko: 
Kierownik ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży Detalicznej

Zakres obowiązków:​

  • kierowanie częścią firmowych sklepów detalicznych, delegowanie zadań podległym sprzedawcom
  • kontrola grafiku godzin pracy
  • sprzedaż detaliczna, reklamacje towaru (przyjęcia i wydania)
  • koordynacja i nadzór nad procesem adaptacji nowych pracowników
  • dbanie o motywację sprzedawców i odpowiednią atmosferą w pracy
  • zapewnienie odpowiedniej jakości obsługi Klientów i wyglądu sklepu zgodnie ze standardami
  • realizacja zamówień
  • przygotowywanie raportów i analiz
  • dbanie o właściwą ekspozycję towaru w sklepie
  • dbanie o właściwe stany magazynowe (porządek, właściwe ilości towaru),
  • ewidencja procesu kasowo-bankowego
  • wykazywanie inicjatywy oraz kreatywności w powierzonych działaniach i obowiązkach
  • dbanie o zgodność stanu magazynowego w programie sprzedażowym ze stanem faktycznym
  • kontrola czystości i porządku magazynów i sklepów,
  • godziny pracy: pełen etat według miesięcznego grafiku
  • dyspozycyjność oraz terminowość realizacji powierzonych zadań

Oczekujemy:

  • prawo jazdy kat. B.

  • książeczka sanitarno-epidemiologiczna

  • obsługa komputera w zakresie programów Word, Excel, Outlook

  • znajomość technik sprzedażowych, marketingowych w handlu detalicznym

  • znajomość specyfiki handlu w branży spożywczej, mile widziane doświadczenie w tym zakresie

  • nastawienie na rezultaty – realizację celów indywidualnych i zespołowych

  • umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, formułowania poleceń i informacji zwrotnych

  • wysokie zdolności interpersonalne – komunikatywność, empatia, dyplomacja

  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu pracownikami, zarządzaniu sprzedażą

  • wykazywanie inicjatywy, proaktywności  oraz kreatywności w rozwiązywaniu problemów

  • przedsiębiorczość i dynamika działania

  • odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie w realizację powierzonych obowiązków

  • umiejętność organizowania pracy własnej i podległego zespołu

  • godziny pracy: pełen etat według miesięcznego grafiku

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w dużej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności oraz doświadczenia zawodowego
  • wdrożenie w obowiązki i niezbędne szkolenia na stanowisku pracy
  • przyjazną atmosferę pracy i dobre warunki pracy
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
  • samochód do celów służbowych
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • pomoc w znalezieniu mieszkania na preferencyjnych warunkach

ROJO SP. Z O.O. jest Polską agencją zatrudnienia założoną w 2014 roku, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 18909.

Miejsce pracy

Radom

Dodatkowe wymagania

Specjalne wymagania:

Książeczka sanepidowska

Doświadczenie

Odpowiednie doświadczenie zawodowe

Dodatkowe informacje

Czas pracy

Pełny Etat

Wynagrodzenie

Do uzgodnienia

Typ umowy

Umowa o pracę

Aplikuj





    Przewiń na górę