ASYSTENT DS. ZARZĄDZANIA PRACOWNIKAMI PRODUKCYJNYMI
ASYSTENT DS. ZARZĄDZANIA PRACOWNIKAMI PRODUKCYJNYMI
Dla naszego klienta KPS FOOD Sp. z.o.o. w Radomiu dużego, nowoczesnego i dynamicznie rozwijającego się zakładu drobiarskiego zajmującego się zautomatyzowanym ubojem, rozbiorem i konfekcjonowaniem mięsa z kurczaka, spełniającego najwyższe standardy higieniczno-sanitarne i normy bezpieczeństwa, dostarczającego mięso do markowych klientów na całym świecie poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent ds. zarządzania pracownikami
Zakres obowiązków:
- tworzenie grafików pracy na liniach produkcyjnych i działach operacyjnych zakładu pracy (linie uboju i rozbioru mięsa drobiowego, dział pakowania i konfekcjonowania, magazyn, social itp.)
- informowanie zewnętrznych dostawców usług pracy o przewidywanym zapotrzebowaniu na pracowników – w horyzoncie średnioterminowym (z wyprzedzeniem kilku tygodni) i krótkoterminowym (codziennie)
- współpraca z Działem Zarządzania Produkcją oraz Działem Technologii w celu zapewnienia optymalnej ilości pracowników na poszczególnych stanowiskach pracy
- układanie harmonogramów pracy linii produkcyjnych z uwzględnieniem przewidywanych nieobecności oraz zastępstw
- współpraca z koordynatorami grup pracowników
- koordynowanie codziennych obsad linii produkcyjnych – wejść i zejść ze stanowisk pracy, przestrzegania zasad pracy na stanowiskach pracy
- kontrolowanie wykonania założeń technologicznych w zakresie wielkości obsady na stanowiskach pracy
- koordynowanie obiegu dokumentów – sporządzanie list obecności, weryfikowanie zapisów pod kątem ich zgodności ze stanem faktycznym, kompletności i spójności
- zapewnienie przeprowadzania szkoleń wstępnych dla nowych pracowników zgodnie ze standardami zakładu pracy
- wsparcie Działu Planowania
- sporządzanie raportów
Oczekujemy:
- książeczka sanitarno-epidemiologiczna
- gotowość do pracy zmianowej: I zmiana: 3:30-11:30; II zmiana 14:00-22:00
- gotowość do pracy w środowisku wielonarodowościowym
- gotowość do pracy w zakładzie mięsnym z zachowaniem zasad reżimu higieniczno-sanitarnego (białe ubranie robocze wierzchnie, obuwie, czepek)
- obsługa komputera w zakresie programów Excel, Outlook, Word
- mile widziana znajomość języka obcego (np. angielski, hiszpański, ukraiński, gruziński)
- pro aktywność, dynamika w działaniu
- komunikatywność
- terminowość w wykonywaniu zadań
- odpowiedzialność, rzetelność, zaangażowanie
- otwartość na nowe wyzwania
Oferujemy
- możliwość nauki i zdobywania nowych kompetencji w doświadczonym i przyjaznym zespole
- szkolenie wstępne i przyuczenie do samodzielnej pracy
- stabilność zatrudnienia w dużej i dynamicznie rozwijającej się nowoczesnej firmie
- terminowe wynagrodzenie
- premie uzależnione od efektów pracy
- codzienne posiłki na stołówce pracowniczej (obiad, kawa, herbata)
- okazjonalne świadczenia socjalne
- odzież roboczą
- narzędzia pracy (komputer, telefon, krótkofalówka)
- parking
- lekcje języka angielskiego i/lub niemieckiego stacjonarne lub zdalne
- ubezpieczenie grupowe na życie
Benificyty
bezpłatne lekcje języka angielskiego, niemieckiego
premie motywacyjne
ubezpieczenie grupowe na życie
zniżki na firmowe usługi / produkty
parking dla pracowników
ROJO SP. Z O.O. jest Polską agencją zatrudnienia założoną w 2014 roku, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 18909.
Miejsce pracy
ul. Energetyków 49
Radom
Dodatkowe wymagania
Poszukujemy
Kobiet/Mężczyzn
Doświadczenie
Odpowiednie doświadczenie zawodowe
Książeczka sanepidowska
Nie jest wymagana
Dodatkowe informacje
Wynagrodzenie
Do uzgodnienia
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę